[fusion_builder_container background_color=”” background_image=”” background_parallax=”none” enable_mobile=”no” parallax_speed=”0.3″ background_repeat=”no-repeat” background_position=”left top” video_url=”” video_aspect_ratio=”16:9″ video_webm=”” video_mp4=”” video_ogv=”” video_preview_image=”” overlay_color=”” overlay_opacity=”0.5″ video_mute=”yes” video_loop=”yes” fade=”no” border_size=”0px” border_color=”” border_style=”” padding_top=”20″ padding_bottom=”20″ padding_left=”” padding_right=”” hundred_percent=”no” equal_height_columns=”no” hide_on_mobile=”no” menu_anchor=”” class=”” id=””][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_3″ last=”no” spacing=”yes” center_content=”no” hide_on_mobile=”no” background_color=”” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” background_position=”left top” hover_type=”none” link=”” border_position=”all” border_size=”0px” border_color=”” border_style=”” padding=”” margin_top=”” margin_bottom=”” animation_type=”” animation_direction=”” animation_speed=”0.1″ animation_offset=”” class=”” id=””][fusion_slider hover_type=”none” width=”100%” height=”100%” class=”” id=””][fusion_slide type=”image” link=”” linktarget=”_self” lightbox=”yes”]https://asm-co.ir/wp-content/uploads/2016/04/ICC_2014121016586581.jpg[/fusion_slide][/fusion_slider][/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_3″ last=”no” spacing=”yes” center_content=”no” hide_on_mobile=”no” background_color=”” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” background_position=”left top” hover_type=”none” link=”” border_position=”all” border_size=”0px” border_color=”” border_style=”” padding=”” margin_top=”” margin_bottom=”” animation_type=”” animation_direction=”” animation_speed=”0.1″ animation_offset=”” class=”” id=””][fusion_text]
ICC System
سیستم یکپارچه کنترل و نظارت
بر اساس شیوه های مختلف ارتباطی و یکپارچه سازی سرویس های پلیس و اطلاعاتی در امنیت عمومی، هایترا به یکپارچه سازی سیستم کنترل و نظارت سیمی و بیسیم، سیستم اطلاعات جغرافیایی GIS، صفحه نمایش بزرگ و سیستم گرافیکی پرداخته است. این سیستم یکپارچه کنترل و نظارت در اشتراک اطلاعات، نظارت یکپارچه، پاسخدهی سریع واقدامات پیشگیرانه مؤثر بسیار کارا می باشد.
[/fusion_text][/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_3″ last=”yes” spacing=”yes” center_content=”no” hide_on_mobile=”no” background_color=”” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” background_position=”left top” hover_type=”none” link=”” border_position=”all” border_size=”0px” border_color=”” border_style=”” padding=”” margin_top=”” margin_bottom=”” animation_type=”” animation_direction=”” animation_speed=”0.1″ animation_offset=”” class=”” id=””][fusion_sharing tagline=”Share This Story, Choose Your Platform!” tagline_color=”” title=”” link=”” description=”” pinterest_image=”https://asm-co.ir/wp-content/uploads/2016/04/PD3-Series_210x285mm_EN.pdf” icons_boxed=”” icons_boxed_radius=”4px” box_colors=”” icon_colors=”” tooltip_placement=”” backgroundcolor=”” class=”” id=””][/fusion_sharing][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container][fusion_builder_container background_color=”” background_image=”” background_parallax=”none” enable_mobile=”no” parallax_speed=”0.3″ background_repeat=”no-repeat” background_position=”left top” video_url=”” video_aspect_ratio=”16:9″ video_webm=”” video_mp4=”” video_ogv=”” video_preview_image=”” overlay_color=”” overlay_opacity=”0.5″ video_mute=”yes” video_loop=”yes” fade=”no” border_size=”0px” border_color=”” border_style=”” padding_top=”20″ padding_bottom=”20″ padding_left=”” padding_right=”” hundred_percent=”no” equal_height_columns=”no” hide_on_mobile=”no” menu_anchor=”” class=”” id=””][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none”][fusion_tabs design=”classic” layout=”horizontal” justified=”yes” backgroundcolor=”” inactivecolor=”” bordercolor=”” class=”” id=””][fusion_tab title=”خصوصیات” icon=””]
- ترمینال های صوتی مختلف، سیستم ها و نرم افزارهای کاربردی متنوع یک راهکار امنیت عمومی E2E را ایجاد می نمایند.
- عملکردهای صوتی قدرتمند شامل تماس های دارای اولویت، شنود محیطی (ambience listening)، DGNAT، ترکیب گروه ها و آلارم های اضطراری سبب بهبود سرویس های صوتی خواهد شد.
- یکپارچه سازی با سیستم های ترانک دیجیتال (PDT و Tetra)
برقراری ارتباط از طریق پیام های کوتاه سبب مدیریت وظایف روزانه برای نیروهای پلیس خواهد شد.( go online, go offline, report standby status, and cancel standby status reporting)
- پلتفرم و فریم ورک یکپارچه و طراحی پلاگین، نیازمندیهای کاربران را مرتفع می سازد.
- معماری باز پلتفرم
بر این اساس به third partyها اجازه دستیابی به اطلاعات GPS و استفاده از کانال های صوت و ویدئو و در نتیجه توسعه سیستم نظارت و دیسپچ بر اساس نیازمندی ها داده شده است.
کاربردها
- مرکز فرماندهی و نظارت
بر اساس مقدار حوادث و روند کنترل بحران، یک مرکز فرماندهی به منظور کنترل بحران و آنالیز موقعیت و دیسپچینگ با عوامل بررسی و اداره حوادث، سرپرستان و ناظرین، فرماندهان و عوامل واکنش های فوری توسعه خواهد یافت.
سه صفحه نمایش برای هر تیم کنترل طراحی شده است. صفحه نمایش کنترل حوادث برای دریافت تماس ها، ضبط رویدادها و دیسپچ نیروهای پلیس مورد استفاده قرار میگیرد. صفحه نمایش PGIS برای تعیین رویدادها به صورت بصری و توزیع نیروهای پلیس به منطقه مورد استفاده است. و صفحه نمایش دیسپچینگ برای دیسپچینگ صوتی ایستگاه های پلیس نزدیک مناطقی که حادثه در آن ها اتفاق افتاده است مورداستفاد است.
برای هر تیم ناظر و سرپرست دو صفحه نمایش در نظر گرفته شده است. صفحه نمایش اصلی شامل GIS، ویدئو و اینترفیس های اماری اطلاعات بوده و صفحه نمایش دوم برای دیسپچینگ در مواقع اضطراری مورد استفاده است.
- عوامل حاضر در ایستگاه های پلیس
این تیم ها که دور از مراکز کنترل و در ایستگاه های پلیس به منظور دیسپچ نیروهای پلیس و گزارش حوادث حضور دارند.
صنایع
سیستم کنترل و نظارت یکپارچه هایترا[/fusion_tab][fusion_tab title=”مشخصات” icon=””]
حداکثر تشخیص رویداد وقایع روزانه |
>60000 |
حداکثر تشخیص حوادث در زمان های شلوغ |
180/1 minute |
سنکرون سازی زمان بین عوامل |
≤1s |
تماس های خصوصی همزمان |
برابر با تعداد عوامل |
تماس های فردی و گروهی وایرلس همزمان |
8 در هر دیسپچر |
ردیابی ترمینال های به صورت بلادرنگ در هر دیسپچر |
200 |
Time to query a single incident order at an incident taking and handling agent |
≤3s |
Time to query 200 incident orders at an incident taking and handling agent |
≤5s |
حداکثر تماس توسط نرم افزار CTI درهر دقیقه |
300> |
[/fusion_tab][/fusion_tabs][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]